Followers

Wednesday, June 9, 2010

aA+bB

assalamualaikum...


lantak la..
post hari ni nak menceritakan tentang sebuah novel
admit it..
dewasa ini,aku sudah jarang-jarang membaca novel melayu

haa..YOU! YEAH YOU! and YOU TOO!
SHADDAP~
hehehe...
i noe la cite ni dah zaman tondan
smua org dah baca
well i'm a bit late
sejak 2 menjak start duk asrama dulu
dah x main baca novel la
hee..

in my opinion
crita ni best and my mum said cara penyampaian cerita ni ada sikit ala2 macam ahadiat akashah
hurm...maybe
stiap kali aku baca cerita ni je mesti tringat zaman skol aku
hahaha
cari gadoh ngan budak laki adalah hobi aku kot masa kat skolah
tapi aku x sextreme die kot
paling koman aku buat pon fly g kuantan balik hari je...*fuuhh brpeluh gak la*
tu pun cuak2 ngan jaga skol
hahaha..
alau korang taw la cam mana aku fly masa kat mrsm dulu kompom korang gelakan aku abis2 r
fly cara budak baik..
hahaha...malu r ngan kaki2 fly xtreme yg lain
xtreme diorang sampai masuk lokap 1 hari 1 malam 2 paling dashat blaku kat skol aku la..
ni plak fly paling tak relevan, kantoi gara2 p 7E kat bandar muadzam,kluar dari 7E je jumpa pengetua
ape nak kata bagi salam jela..

novel ni menarik
sebab aku pon keras ati mcm heroin ni gak
hee..
plus with keakraban kembar ni
aku suka la hubungan silaturahim antara kembar ni
so sweat
saling memahami..
comel~
hee..

tu je kot nak kongsi..
kalau anda tak baca lagi
tapi anda ade pelbagai kenangan menarik masa sekolah dulu 
(kalau yang dah tahap skem-A gaban 2,korang xbaca pon takpe tapi kalau nak baca,imaginasi kena up sket~)
must read!
뭇 릳!!!

p/s:
nak balik sekolah
rindu~
kali ni
kalau boleh
nak balik sekolah yang takde exam tapi ada belajar
boleh x?
hee

4 comments:

  1. hahahah=))
    goreng pon sodap ^^
    hee,,, rs nak bc lagi r :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    dah baca 5 thn 5 bln?

    ReplyDelete
  3. bukan kte pernah fly g kuantan sme2?hahahhaa

    ReplyDelete
  4. aha...fly itulah yg aku maksud kn~ hehehe

    ReplyDelete