Followers

Sunday, December 5, 2010

the to-do list - mike gayle

assalamualaikum...

setelah sekian lama aku tak post entry pasal novel
nak tahu mengapa?
ini adalah kerana
proses untuk aku menghabiskan membaca novel sangat lama~~
hee
seriously~
tak caya?
buktinya...
everytime i buy novel, mesti letak tarikh lahir novel 2 a.k.a tarikh aku beli novel tu lah
then novel hok bawah ni aku baru je habis baca hari ni ( tu pon x baca appendix die)
konon nak catat la tarikh abis baca

amik ko setahun lebih baru khatam
hahaha..
novel dibawah ini di beli pada 11.09.2009
khatam pada 05.12.2010
knapa susah sangat nk abs bace ek??

sebabnya:
selalu baca sekerat2
most of da content banyak cakap2 menda2 yang aku tak tahu means depa dok byk cita pasal tempat2, nama orang, nama movie yg ditygkan kat sana, novel lah, macam2 lagi lah which is most of it from oberseas...

macam mana boleh beli buku ni?
well i think u all bleh agk la knapa
i'm judge a book by it's cover
sangat2 suka cover dia

tapi kan buku ni best gak la..
sebab:
lain daripada yang lain
ade gak klakar nye
sesuai utk sume lapisan masyarakat
sesape rase nk buat to-do list buku ni bleh jd contoh
n_n


well, ini pandangan saye~
anda?
ada bran nk beli buku ni??



p/s:
the picture taken by me~
i beli buku tu mujur ade less 20%
so x trase sgt la

2 comments:

  1. dyan. aku dah beli buku ni. masa kat book fair kat south city plaza. aku beli buku ni rm8 je. huahuahuahaa!! buku2 situ sume dia jual rm8 kot masa tu!! rambang mata aku @.@. aku dah abeh baca. dah start buat list dah pun. hohoho. suke3. tp aku x seistiqamah dia la. dia try buat hari-hari kan. aku xbole buat hari2 lagi kot. haha xseswai masa n keadaan based on list aku la. ko?

    ReplyDelete
  2. cessss!!!!

    weyh~ bapak murah gila ko beli!!


    btw, buku pe ag yg ko bli?
    teror r ko bleh abs kn bc bku nh sekejap je~
    ak pon nk wt stat thun dpn... sume list2 da terlist dlm pale otak ak, tnggu nk write down je~ heheh

    ReplyDelete