Followers

Wednesday, February 15, 2012

I'm a new blogger

PEACE BE UPON YOU...


situasi nya begini:

..............................................................................................................

mee : Beb, Tdo Da Ke?

mizah : Blom. Tp Isi Umah Da Tdo La.

mee : Haha.. Bru Bc Blog Ko, Tp Bila Ko Lambat Reply Aku Dah Lupa Kenapa Aku Text Ko.. :( Kthnxbai..

mizah : Cheit! Xguna. Aku Terpakse Pakai Sos Topap Ni Tau Nk Reply Kau. Haha. Cpt2 Igt Balik.

mee : Pergh! Terharu Gila! Tp.. Siyes Aku Lupa..Huhu

mizah : Kthxbye. Slmt Pg. Wasalam. :p

mee : Ha! Ingat Dah! Pasal Twiter Button Kat Blog Ko, Cane Nk Buat Ek?

mizah : Sengal! Haha. Pi Kt Twitter La, Aku Bt Kt Situ X Silap Aku. Xpun Ko Bt Link Dr Image Jelah.

...............................................................................................................

sampai disini.

aha, terima kasih cik mizah adam sebab bagitahu saye sengal *dah biase dengar dah*. kesian mizah kena ganggu pagi-pagi buta ni *eleh, die tak tido lagi* tengok, lepas je mesej ko, aku terus buat post haha *macam best lak kite borak an*

tujuan buat post ni dengan harapan agar aku tidak LUPA ataupun berlaku SHORT-TERM MEMORY LOSS dan juga SENGAL terlebih tu. *konon, macam lepas ni dah tak buat dah*


p/s: To Mizah,
haha..sos topap itu mengharukan daku
penat tengok inbox and outbox semata-mata nak buat dialog ==''
aish, weyh xpandai mengarang lagi!
and, taraahhh tweet button baru, meh follow meh!

4 comments:

  1. ye sama2... =.=" aku dah mmg folo ko ler kt twotter, nk folo cenggane lagi?? haha

    ReplyDelete
  2. yan! dah bertukar rupe ye blog~ ngeehee.
    tp tukor le tulisan die yan. fenin fenin. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa... fenin sebab sush nk baca ke? hurm, syg nk tuka i dah jatuh cinta ngan font ni~ ngee...xpe, nant kte besaukan ek~

      Delete