Followers

Thursday, February 21, 2013

memperbaiki kuciwa terhadap diri ini~

ASSALAMUALAIKUM~



Kata2 cinta dari Allah kepada hambaNya..

Allah s.w.t berfirman: Aku selalu mengikut sangkaan hambaKu. Aku sentiasa bersama-samanya. Ketika ia mengingatiKu dalam dirinya, Aku pun mengingatinya dalam diriKu. Jika dia mengingatiKu di hadapan orang ramai, Aku pun akan mengingatinya di hadapan orang yang lebih ramai. Jika dia mendekatiKu sepanjang sejengkal, Aku akan mendekatinya sehasta. Jika dia mendekatiKu sehasta, Aku akan mendekatinya sedepa. Jika dia mendatangiKu dengan berjalan kaki, Aku akan mendatanginya dengan berlari.

(Hadith Qudsi Riwayat Al-Bukhari)


kopipasta : syahirul.com



mengenangkan dosa-dosa yang dilakukan....




p/s:
start to accelerate!
repent every day and always 
dalam proses kuatkan diri ini!
erk.


banyak nya esaimen!  ^_^

No comments:

Post a Comment