Followers

Saturday, November 23, 2013

kau. aku.

assalamualaikum.
hohoho.
macam nak mula menaip balik je dekat blog ni.
*dekat kampung sekarang ni. ya Allah dugaan nyamuk memang kuat.*
kau dan aku.
tiba-tiba terlintas kau, terkait dengan aku.
kau boleh jadi orang asing, sahabat, teman, lelaki, perempuan, haiwan, benda, dan sebagainya.
terlalu berbeza.
dalam perbezaan, aku terlihat persamaan.
lumrah manusia, yang beza lebih kelihatan di pandangan mata.
mencuba untuk mencari persamaan antara kita. mencari, lebih banyak.
itu kau. spesifikasi engkau.

aku.
masih di takuk lama.
perubahan.
hampir setiap hari menjadi igauan.
angan-angan.
dimanakah penyesalan?

antara kau dan aku.
kaitannya?
persamaannya?





p/s:
luahan hati yang tersekat-sekat
aku pun faham sekat-sekat
xp

No comments:

Post a Comment